Monday, August 17, 2009

胡姬花 Orchid

园艺展销会上有许许多多的胡姬花品种, 我只拍了一些, 因为人多, 受不了。
At the GardenTech 2009, they’re lots of special orchid’s varieties, but I only managed to take photos of some due to too crowded, I can’t stand it.








8 comments:

Juliana Porto said...

I love this flower.
Don´t know your language,but the images say a lot!
=*

新怡 said...

要去植物园里头的胡姬花园拍照吗?
我要教功课了,可是胡姬花的照片还不够。

蝋燭の芯 said...

I love this flower too, Botanic garden植物园里有她丰盈的灵魂, I used to use it decorat my room long time ago,but dont feel like buy orchid decorate my desk these days, strange.

德希 said...

太好看了,估计也太贵了
所以,谢谢小路让我们有机会看到这么珍贵的花

小路 said...

Hi Juliana,
Thanks for visiting my blog, you are welcome, I have translated the text for you.

小路 said...

新怡, 你是在约我拍照吗? 我没有D90雷, 你就多拍点与我们分享吧! 谢谢你的厚邀。

蕊, 我比较喜欢欣赏整株的胡姬花, 不舍得剪下来插, 你有到过HortPark吗?

Theresa, 通常最后一天到展销会, 应该有便宜货捡吧!

新怡 said...

说坦白,傻瓜相机也拍很美很有Feel的。

小路 said...

哈哈! 说的也是, 但有些效果还是需要它滴!